IAB Tech Lab opublikowało nowe wytyczne dotyczące wdrażania Globalnej Platformy Prywatności (GPP), które można było publicznie komentować do połowy grudnia 2024 roku. Wytyczne te oferują praktyczne narzędzia, które pomogą firmom zintegrować GPP, zaprojektowane w celu wspierania globalnej zgodności z prywatnością w złożonych środowiskach regulacyjnych.
GPP ma na celu harmonizację sygnałów preferencji użytkowników w całym ekosystemie reklamy cyfrowej, zmniejszając koszty związane z przestrzeganiem prywatności i zwiększając przejrzystość użytkowników.
Kluczowe cechy wytycznych dotyczących wdrażania GPP:
- Mapa drogowa dla nowych użytkowników: Wskazówki krok po kroku, jak włączyć GPP do praktyk biznesowych.
- Rozszerzone zasoby dla zaawansowanych wdrożeń: Narzędzia i strategie mające na celu poprawę zgodności z przepisami dla istniejących zespołów.
- Ramy zgodności: Praktyczne kroki w celu spełnienia przepisów dotyczących prywatności, takich jak RODO i przepisy stanowe USA.
IAB Tech Lab Unveils Global Privacy Platform Implementation Guidelines for Public Feedback
The IAB Tech Lab has released new Global Privacy Platform (GPP) Implementation Guidelines, now open for public comment until December 16, 2024. These guidelines offer practical tools to help companies integrate GPP, designed to support global privacy compliance across complex regulatory landscapes.
GPP aims to harmonize user preference signals across the digital advertising ecosystem, reducing privacy compliance costs and enhancing user transparency.
Key Features of GPP Implementation Guidelines:
- Roadmap for New Users: Step-by-step guidance to incorporate GPP into business practices.
- Enhanced Resources for Advanced Implementation: Tools and strategies to improve compliance efforts for established teams.
- Compliance Framework: Practical steps to meet privacy regulations such as GDPR and U.S. state laws.
Autor: Sebastian Burgemejster
コメント